torsdag den 9. august 2012

Levering via den lokale købmand er nu erstattet af et moderne leverings- og bestillingskoncept Osuma.dk

Tidligere kunne forbrugerne få leveret deres varer en gang ugentligt igennem deres lokale købmænd. Osuma.dk har erstattet den gammeldags varetur og tilbyder deres kunder et bredt sortiment af økologiske varer, grønt, friskbagt brød og fersk kød direkte fra slagteren, leveret dagligt og når det passer forbrugeren til Danmarks mest fleksible leveringsvilkår og leveringspriser fra kun 0 kr.

Siden oktober 2010 har Osuma.dk i samarbejde med SuperBrugsen Svenstrup leveret dagligvarer til de nordjyske kunder, og det er sket med stor succes.

Det er dog ikke kun forbrugeren der bliver tilgodeset, Super-Brugsen er mere end tilfreds med konceptet der har gjort det muligt at udvide deres kundebase og opnå en større omsætning

Uddeler Henrik Gade lægger dog heller ikke skjul på at han, og bestyrelse øjnede en god forretning ved at indgå samarbejdet med Osuma.dk og allerede tidligt i år forventede Super-Brugsen at 5 pct. af butiksomsætningen ville være genereret i forbindelse med samarbejdet med Osuma.dk med yderligere stigning til 10 % igennem 2011, og således vil tiltaget allerede i 2011 blive en overskudsforretning.

Med utroligt fleksible leveringsvilkår og et kundevenligt koncept, hvor kunder kan bestille helt frem til kl. 10. på leveringsdagen med levering samme eftermiddag mellem kl. 13-17 eller om aftenen mellem kl. 17-21, har mange kunder valgt at benytte sig af tiltaget og den øgede service der følger med konceptet.

Da vi startede, var vi en smule nervøse for, om hovedparten af vores online-kunder ville være beboere i Svenstrup, som er vores kunder i forvejen. Men den frygt har været ubegrundet. Faktisk pakker vi kun til få kunder i Svenstrup, mens alle de andre kunder ligger spredt omkring i Nordjylland især i Aalborg, og vi har således udvidet vores kundebase, udtaler Henrik Gade der fortsætter:

Vi er glade for, at vi sprang ud i dette projekt. Det har været spændende, og personalet er gået meget op i det, og vi kan kun anbefale konceptet til andre butikker, der er parate til at kaste sig over opgaven.

Osuma.dk står for alt det tekniske, markedsføring, kundekontakt og ikke mindst for transporten af dagligvarerne. Som den eneste på markedet leveres dagligvarerne i specialbyggede biler med både frost-, køle og tørvarer- rum så kunderne er sikret en optimal opbevaring og levering af deres varer.

- De kunder, der køber dagligvarer på nettet, er meget forskellige. Det er børnefamilier, ældre og en lang række firmaer og institutioner fortæller Poul Erik, der har det primære ansvar for pakningen af kundernes dagligvarer.

Beskrivelsen af kunderne kan Tommy Petersen, der er den ansvarshavende ved Osuma.dk nikke genkendende til: De kunder der vælger at handle via Osuma.dk er kunder der gerne vil spare tid, penge og benzin eller blot ønsker en hjælpende hånd til deres indkøb og med Osuma.dk er de garanteret en serviceoplevelse ud over det sædvanlige.

Osuma.dk tilbyder desuden at man kan købe de lokale tilbud fra SuperBrugsen online, og dermed opnå samme rabatter som man ville kunne finde i den lokale SuperBrugsen og samtidig gøre brug af det store sortiment indenfor dagligvarer som Osuma.dk tilbyder.

Læs mere her

tags: markedsføring, Danmark, 2010, 2011, Nordjylland, Aalborg, omsætning, SuperBrugsen, benzin, penge, fersk kød, økologi,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar