fredag den 10. august 2012

GRATIS deltagelse i Google-seminar (Søgeoptimering og AdWords)

Har du lyst til at deltage gratis i et seminar om Google, og hvordan du bliver synlig på Google

Webbureauet Marketing Manager, beliggende i Odense, tilbyder en række seminarer hen over efteråret 2012 på Sjælland, i Odense og i Herning.

Vi har valgt at invitere såvel eksisterende som nye kunder til et Google-seminar, fordi vi føler, at der er et stort behov for dette fortæller Marketing Managers direktør Kim Thrane. Kim Thrane fortsætter Der er mange virksomheder, som er begyndt at få øjnene op for, at det ikke er ligegyldigt om de kommer frem på side 1 eller 2 på Google der er meget stor forskel, du skal være på side 1. Vi sætter også fokus på Google AdWords annoncering.

AdWords er en genial form for markedsføring af flere grunde. Nogen af grundene til at anvende AdWords annoncer mener Kim Thrane er

1. Fordi det er data-baseret. Du kan se hvor mange forespørgsler der er på månedsbasis, det er der ikke mange andre reklame platforme, som kan.

2. Det er fleksibelt. Du kan, med øjeblikkelig virkning, sætte annoncerne online/offline som det passer dig, og som dit markedsføringsbudget tillader.

3. Du betaler kun for de klik du får, og hos Marketing Manager betaler du dine klik direkte til Google, og ikke gennem et fordyrende mellemled.

Kim Thrane og virksomhedens kundeservicechef Allan Holmberg, står i front for de enkelte Google-seminarer, hvor du bl.a. kan høre om

Søgemaskineoptimering
- Konkurrenceanalyse
- Strategisk opfølgning
- Søgeord (Hvad er et godt søgeord )
- Hvordan Google tænker og handler
- Tidshorisont på søgeoptimeringens resultater
- Googles efterspørgelsespotentiale (Hvor mange søgninger foretages der egentligt på Google )

Googles annonceplatform AdWords
- Kvalitetsresultat
- Konverteringsoptimering
- Søgenetværk vs. Displaynetværk
- Salgssporing (hvilke søgeord giver dig ordrer)
- Nøgletal (Klikprocent (CTR)og gennemsnitlig position (gns pos) m.fl.

Pressemeddelelser
- Hvordan kan du booste din online markedsføringsindsats gennem pressemeddelelser

Er du interesseret i at øge din salgsindsats, så tilmeld dig Google-seminar hos Marketing Manager.


Læs mere her

tags: markedsføring, direktør, Sjælland, Odense, Google, Herning, 2012, virksomhed, pressemeddelelse, Ford,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar