tirsdag den 9. oktober 2012

Køb dagligvarer på kredit

Nu kan vi få de engelske bøffer og den gode rødvin sidst på måneden, når vi skal hygge os i weekenden. Når man handler os E-supermarked kan man udsætte sin betaling i 15 dage for et lille gebyr på 15 kroner. Og det er uanset hvilket beløb man køber ind for, dermed kan man skabe lidt luft i økonomien.

- Vi har fået mange positive tilbagemeldinger fra vores kunder, omkring udsættelse af betalingen, siger Jesper Elkjær fra E-supermarked.dk

Man kan hos e-supermarked.dk handle frisk frugt, grøntsager, kød og alle de andre varer, som man kan finde i et traditionelt supermarked.

Der er ingen indkøbsvogne, ingen kø ved kassen og ingen P-problemer. Man kan, når man handler hos e-supermarked, smække benene op ved siden af kaffekoppen, tænde computeren og på ganske få minutter bestille alle de varer, man har brug.

Tre former for levering fra e-supermarked.dk

Standard levering: kr. 25,-
Bestilling inden kl. 24.00 med levering efterfølgende hverdag inden kl. 18.00.

Middagsekspres: Tillæg kr. 25,-
Bestilling inden kl. 24.00 med levering efterfølgende hverdag inden kl. 13.00

Kurerekspres: Tillæg kr. 30,-
Bestilling inden kl. 11.00 på alle hverdage med levering samme dag inden
kl. 18.00

Fakta om e-supermarked.dk:

e-supermarked.dk åbnede i juni 2008.

Ideen bag konceptet er at få en travl hverdag ned i gear, få nogle af de trivielle gøremål, vi skal igennem for at få mad på bordet, lavet om til en fritid med indhold. Så hvorfor ikke bruge indkøbstiden på familien, en frisk løbetur eller en lur på sofaen.

e-supermarked.dk leverer i dag i Århus, Silkeborg og i hele Storkøbenhavn.

Folkene bag e-supermarked.dk

Mikkel Tang-Henriksen, 40 år og direktør, har været indkøbschef i Dansk Supermarked A/S gennem tre år. Mikkel har tidligere drevet den elektroniske markedsplads metalexporer.com. Han har også drevet konceptrestauranten Pasta Prima i Århus.


Jesper Andie Elkjær, country manager og 37 år gammel, kommer fra en tilsvarende stilling hos Just-eat.dk. Jesper har tillige erfaring fra andre virksomheder blandt andet som salg- og markedschef hos Danske Bank og marketingkoordinator på dba.dk.

Læs mere her

tags: 2008, direktør, restaurant, Århus, økonomi, Dansk Supermarked, Danske Bank, computer, virksomhed, Silkeborg, supermarked, markedsplads, Fakta, kaffe, frugt,

mandag den 8. oktober 2012

RedAntenna.com indgår spændende samarbejde med KODA

RedAntenna.com har indgået et samarbejde med musikorganisationen KODA, der er en nonprofit medlemsforening, som sørger for, at dem, der har skabt musikken, får betaling, når deres musik spilles offentligt. KODA har nu indgået en aftale med den nye spiller på banen, RedAntenna, om at yde støtte til KODA s medlemmer, når de køber RedAntennas MiniShop til distribution af deres musik.

RedAntenna er et nystartet firma, der i 2009 har meldt sig ind på markedet med en MiniShop, der gør det væsentligt nemmere og ikke mindst billigere for kunderne at distribuere og sælge deres musik selv. RedAntenna tager nemlig ikke noget cut af fortjenesten på den solgte musik ligesom andre internetbaserede musikbutikker som eksempelvis iTunes. Kunderne bestemmer selv prisen på deres produkter, samtidig med at de selv står for distributionen via minishoppen. Det revolutionerende er nemlig, at denne MiniShop er lavet som en widget, der nemt og enkelt kan spredes ud til andre hjemmesider og sociale netværk via en kode, der vises i shoppen. På den måde kan der pludselig være 100 steder på nettet, hvor fans kan købe den pågældende kunstners musik i forhold til iTunes, hvor de skal købe gennem en specifik hjemmeside.

Den konkrete aftale mellem RedAntenna og KODA går ud på, at KODA fremover vil støtte deres medlemmer med 750 kr., når de køber en MiniShop hos RedAntenna. En mulighed, der gavner alle involverede parter.

Alle parter vinder ved denne aftale. Musikerne får en gylden mulighed for billig distribution af deres produkt, mens KODA kan udvide deres tilbud om støtte til websalg og derved blive en endnu mere attraktiv forening for både nuværende og kommende medlemmer. Sidst men ikke mindst gavner det selvfølgelig også os og udbredelsen af vores produkt, at en forening som KODA med 34.500 medlemmer blåstempler vores projekt ved at udbyde det til deres medlemmer, udtaler Direktør i RedAntenna, Lisbeth Chawes.

Om RedAntenna - www.redantenna.com
RedAntenna er startet i 2009 som reaktion på de voksende udfordringer i musikbranchen. RedAntenna tilbyder en ny distributionsmodel, hvor musikere via egne mini-shops kan sælge direkte til forbrugerne uden dyre mellemled.

Læs mere her

tags: 2009, internet, kunst, organisation, stemmer,

søndag den 7. oktober 2012

Shoesandfriends.com opdaterer website og lancerer engelsk udgave

Shoesandfriends.com, der er en de flotteste og mest foretrukne skobutikker på
nettet, har opdateret deres webshop med nye features.

De nye features byder blandt andet på et hurtigt og nemt overblik for kunden
over både mærker og typer, hvilket der har været et stort ønske om fra kunderne.

Shoesandfriends.com har stadig den populære og hyppigt benyttede 360 graders
visning af alle deres produkter, der giver kunden et optimalt indtryk af produktet.

Alt i alt resulterer opdateringen i mange nye og gode tiltag der servicerer kundens behov bedst muligt.

Sidst men ikke mindst introducerer shoesandfriends.com en international engelsksproget version til glæde for alle kunderne udenfor Danmark, som tidligere
har måtte gå forgæves.

###

Med shoesandfriends.com ønsker vi at gøre det enklere at købe sko. Derfor tilbyder vi denne internetbutik som muliggør shopping døgnet rundt. Det har været et fast omdrejningspunkt for os, at vores kunder skal havde den optimale service. Derfor har vi valgt, at man kan se hele vores store sortiment i 360 graders visning med store lækre detaljebilleder ingen skal være i tvivl om hvad de køber. Ingen skuffelser til vores kunder derfor er der altid gratis returfragt!

Læs mere her

tags: Danmark, internet, sprog,

Stærk vækst i det sociale forum, Speakers Club

I en balanceret blanding af fysiske og digitale rammer, tilbyder Speakers Club private og offentlige virksomheder en outsourcet løsning til løbende at udvikle, motivere og pleje deres medarbejdere, kunder og partnere.

Det har virksomheden så stor succes med, at det har ført til en nominering i E-handelsprisens kategori, "Sociale Medier".

Speakers Club, der arrangerer store åbne foredragsseminarer med markante danske og udenlandske foredragsholdere, oplevede i 2009 en vækst i omsætningen på hele 124 % - og en deltagerfremgang på over 100 %.

"Vi har helt klar fundet en niche, der har vist sig at ramme virksomhedernes aktuelle behov rigtig godt. Mange virksomheder tøver med de store investeringer til intern uddannelse, foredrag o.ling. Vi giver dem mulighed for at outsource denne funktion, og i stedet for at forstyre alle medarbejdere, kan den enkelte medarbejdere suverænt selv styre, hvilke af vores åbne arrangementer de mener, at kunne få glæde af", fortæller direktør i Speakers Club, Thomas Rex Frederiksen.

Hidtil har Speakers Club udelukkende huseret med målgrupper i Storkøbenhavn, men senere i år etablerer virksomheden sig med store fuldt program i Jylland.

Læs mere her

tags: 2009, direktør, uddannelse, Jylland, omsætning, virksomhed, nominering, E-handelspris,

lørdag den 6. oktober 2012

Danskerne får forsmag på stor europæisk webshopsatsning

Med kun få måneder til juleaften får danske forbrugere som de første i Europa nu mulighed for at handle en lang række af julens mest populære produkter, langt under de typiske markedspriser.

Danske CM Network A/S, som driver og udvikler det unikke online point-univers, der blandt andet består af interntsiderne PointShop, PointBlog og PointTrade, lancerer nu PointDeal.dk. Åbningstilbud som World of Warcraft: Mists of Pandaria til 194,- og FIFA13 til 388,- slår tonen an for hele Danmarks nye webshop; PointDeal.dk, der tilbyder et bredt udvalg af mærkevarer til fantastisk lave priser til alle danske forbrugere.

I starten tilbydes der flere tusinde produkter inden legetøj, spil og gadgets. Det er typisk mange af disse produkter, man finder under danskernes juletræer. Der arbejdes dog allerede nu på at udvide udbuddet, så det også kommer til at tilbyde mange flere kategorier af produkter til forbrugerne.

PointDeal.dk adskiller sig ikke kun fra konkurrenterne på prisskiltene. HVER gang en forbruger køber varer på PointDeal.dk, så optjener forbrugerne point. For disse point kan de så købe endnu flere varer uden at have kreditkortet oppe af lommen igen! Dette foregår på PointShop.dk, der i dag har 7.5 mio. medlemmer på tværs af Europa, der dagligt handler gratis varer fra de mange eksterne leverandører PointShop samarbejder med.

Kundegrundlaget og netværket af store europæiske leverandører er fundamentet for PointDeal. Gennem samarbejdet med leverandørerne har PointDeal adgang til store partier af varer til lave priser, og det er gennem samarbejdsaftaler med disse leverandører, at PointDeal kan tilbyde produkter til attraktive priser samtidig med, at kunderne optjener point til endnu flere varer kvit og frit.

Ekstra fordele til trofaste medlemmer
Mens webshoppen henvender sig til alle, hvad end de i forvejen er medlem eller ej, så bliver VIP-medlemmer af PointShop belønnet med en yderligere markant fordel, der blot gør oplevelsen endnu bedre og billigere. VIP-medlemmerne får nemlig fragten med oveni uden merbetaling og ligegyldigt hvor meget eller lidt de køber i shoppen.

Skarpe priser, point som kan bruges til andre produkter og gratis fragt Så bliver det vist ikke bedre!

Hos stifter og indehaver af CM Network A/S, Magnus Kjøller, er målet klart:

Vi har fra dag ét nogle af markedets bedste priser, og når man tænker på de ekstra fordele vi tilbyder i forhold til vores konkurrenter, så forventer vi hurtigt at opnå en stor kundekreds! , udtaler Magnus Kjøller og fortsætter: Derudover er det klart, at vi også har store forventninger til den forestående julehandel. Mens butikkerne først begynder deres julefokus senere på efteråret, så kan forbrugerne allerede nu købe julegaverne til fantastiske priser på PointDeal!

PointDeal er åben og kan besøges på www.PointDeal.dk.


Læs mere her

tags: Danmark, euro, Europa, Blog, juleaften, julegave,

Sikker nethandel i USA!

SHOPUSA er adgangen til verdens største shopping mekka i USA og udvalget er som følge heraf også enormt.

Nu er det ikke bare nemt for kunden, som altid kun er et klik væk fra at have adgangen til verdens største udvalg af varer online i USA, nu er sikkerheden også stemplet af e-mærket.

Sikker nethandel fra USA til DK
E-mærket understreger vigtigheden i sikker nethandel, hvorfor det er med stor glæde at SHOPUSA nu er e-mærke godkendt.
Det har altid været sikkert at anvende fragtservicen SHOPUSA når man fragter varer fra USA til DK, men med e-mærket sættes der et vigtigt stempel for denne sikkerhed.

Hvorfor er det vigtigt at være e-mærke godkendt
SHOPUSA stiler efter at følge de retningslinjer som fastsættes af e-mærket da det er med til at skabe den bedst mulige sikkerhed for kunderne. Med e-mærket understreges at nethandel i USA er sikkert med SHOPUSA.

Shopping online i USA bliver en leg
Ved at benytte SHOPUSA.com betaler man kun lokal fragt i USA, og takket være den store volumen er fragten til Danmark langt billigere end hvis man selv står for importen.
Det er det fordi man som kunde hos SHOPUSA får sin egen postadresse i USA, gratis! Dette medfører man kan handle på lige fod med amerikanerne, idet alle handler blot sendes til den personlige postadresse i USA hos SHOPUSA og dermed betragtes kunden som bosiddende i USA.

Hvad med told og moms
SHOPUSA håndtere fragt, told og moms til DK og dermed undgås alt bøvlet med at være importregistreret, betale import gebyr på hver forsendelse som typisk er 160 dkr., og som følge heraf uforudsete told og moms omkostninger.
Hos SHOPUSA kender man altid den samlede fragtomkostning inkl. told og moms ved at benytte fragt lommeregneren på SHOPUSA.com

Der er ingen begrænsninger
Der er masser af plads på SHOPUSAs terminal og terminalen fungerer gerne som lagerplads til store som små indkøb. Handler man i flere webbutikker på én gang samles indkøbene og sendes samlet til Danmark.

Hvor lang tid tager det at sende varen fra USA til Danmark
SHOPUSA sender ugentlig fra USA med fly hver torsdag med levering senest torsdag den efterfølgende uge.

Hvordan kommer man i gang
På SHOPUSA.com kan man registrere sig gratis herefter modtages den personlige postadresse i USA og der kan handles online i hele USA.
Se også demo videoen på SHOPUSA.com med dansk tale eller kontakt SHOPUSA s dansktalende kundeservice direkte på tlf. 70 34 50 36 eller e-mail dk@shopusa.com

Læs mere her

tags: USA, Danmark, omkostninger, moms, forsendelse,

fredag den 5. oktober 2012

DinBazar.dk ? Danmarks mest brugervenlige internethandelsplads!

Nu lanceres DinBazar.dk, som skal være den nye aktør indenfor onlinehandel direkte mellem brugere.

Efter utallige udviklingstimer og masser af idearbejde står hjemmesiden i dag færdig og funktionsdygtig, og man kan gå ind og oprette en annonce ved hjælp af ganske få klik.

DinBazar.dk er et nyt og unikt tiltag indenfor onlinehandel direkte mellem brugere, da man ikke kun kan sælge tøj på hjemmesiden, men også boligartikler, legetøj og spil.

Hjemmesiden distancerer sig fra mange af de mere snævert fokuserede konkurrenter, som kun tilbyder salg af tøj. Derudover er den også mere brugervenlig end mange andre aktører på markedet.

Nemt og overskueligt:
Hjemmesiden er udviklet med stor fokus på brugervenlighed og at der kan handles hurtigt, nemt og bekvemt. Det tager kun få minutter at oprette en bruger og det samme gælder når man skal oprette en annonce.

På DinBazar.dk har man i forvejen kodet alle mærkerne ind på siden, og dette gør søgeoptimeringen meget nem og overskuelig. På denne måde hurtigt finde frem til det man leder efter, og man slipper på denne måde også for lange og kedelige tekster i annoncerne.

Et lille månedligt beløb:
For et lille månedligt beløb kan man få ubegrænset adgang til hjemmesidens mange muligheder. Som en ekstra bonus, får man de første tre måneders plus-abonnement med gratis, når man opretter sig. DinBazar.dk er naturligvis også tilgængelig uden abonnement.

DinBazar.dk på Facebook:
DinBazar.dk er meget aktive på Facebook og har egen side, hvor der tilbydes annoncering direkte mellem medlemmerne, for at skabe ekstra opmærksomhed omkring annoncerne. Herudover er der også mulighed for at få support på Facebook.

Spørgsmål til ovenstående kan henvendes til Rasmus eller Morten:
Rasmus Lykke Madsen, Rasmus@dinbazar.dk, 28780116
Morten Hjuler, Morten@dinbazar.dk, 22989376

Læs mere her

tags: Facebook,