BilBasens iPhone app har opnået stor succes hos brugerne siden lanceringen i foråret
Da BilBasens nye iPhone app så dagens lys i foråret 2012, havde virksomheden en forventning om, at brugerne vil tage godt imod den, men Danmarks største bilsite havde ikke turde håbe på, at app en ville opnå så stor succes.
På trods af app ens relativt korte levetid har den allerede været placeret som den næstmest downloadede app inden for sin kategori, og den har endvidere ligget i top 10 på app-store siden lanceringen.
Vores udviklere har gjort deres bedste for at levere et konkurrencedygtigt produkt, der både understøtter og komplementerer det ny BilBasen. Vi forventede selvfølgelig, at app en ville falde i brugernes smag, men havde aldrig forventet, at vi på så kort tid kunne opnå en topplacering blandt lignende apps , fortæller administrerende direktør, Morten Heuing.
Synlig popularitet
Brugernes dom er da også klar. Mere end 142.000 iPhone-ejere har allerede downloadet app en, der til dato har nået en rating på 4,2 i app store et resultat der vækker tilfredshed hos BilBasen:
Vi er henrykte over, at brugerne har været så positivt stemte over app en og tager det som en tilkendegivelse af, at vi har ramt rigtigt i forhold til brugernes forventninger. Og så er det jo et klart bevis på, at flere og flere brugere ønsker at være mobilt på nettet. , fastslår Morten Heuing.
BilBasens app til iPhone forventes at blive opdateret ca. 3-4 gange årligt.
Læs mere her
tags: Danmark, direktør, downloade, 2012, virksomhed, iPhone, konkurrence,
fredag den 5. oktober 2012
torsdag den 4. oktober 2012
Børnemode fra New York er nu at finde i dansk internetbutik
I internetbutikken www.kaspar-maternity.dk med ventetøj, børnetøj samt tasker og accessories til børn er lækker børnemode og tøj til den vordende mor kun et par klik væk.
Mærket Dante Beatrix er meget populært blandt stjernernes børn, og det er ikke uden grund at O Magazine (Oprah Magazine) har udråbt Dante Beatrixs kufferter som "det bedste til børn". Det er madkasser, rygsække, skoletasker og kufferter i rigtig god kvalitet og flotte designs. De har god støtte til ryggen og er fuldstændig fri for pvc og phatalater.
Kaspar Maternity er i øjeblikket de eneste i Danmark, som forhandler disse tasker. Det er en super julegaveide til børnene, fortæller Martin Andersen, som sammen med sin kone Mette Kaspersen nu har hentet disse tasker til Danmark, sammen med andre amerikanske og europæiske mærker.
Der er skønne produkter til børn at finde i USA, men desværre ikke mange danske forhandlere som tager dem hjem. Det har Kaspar Maternity nu gjort noget ved.
Alle butikkens produkter kan man finde på hjemmesiden: www.kaspar-maternity.dk
Kaspar Maternity er også ved at få mere økologisk tøj hjem til børn. Det er bl.a. mærket Animal Tails, som er Fair Trade produceret og i 100% økologisk bomuld.
Mærket Olive & Moss fra London, som laver børnetøj i str. 0-4 år, er også at finde i butikken. I deres kollektioner findes også babytæpper og sengerande med de sødeste motiver til pige og dreng.
Et andet mærke man kan finde i butikken er Egg Baby fra New York.
Det er børnetøj i rigtig god kvalitet og flot design. Mange af varerne er i bomuldsstrik.
Kaspar Maternity sælger også ventekjoler. De er fra mærket Nicole Michelle i USA, som laver smukke ventekjoler med god pasform og flot badetøj til gravide.
Er kundens størrelse ikke på lager, er det intet problem at bestille den hjem.
Ønsker man sin ordre pakket ind som gave og sendt direkte videre til gavemodtageren, kan det også sagtens klares.
Kaspar Maternity samarbejder med SOS-Børnebyerne, og sponsorer en børneby i Botswana i Sydafrika.
Man kan vælge at give et lille bidrag på 5 kr. til SOS-Børnebyerne på
hjemmesiden og derved støtte uddannelsescentret for børnebymødre i Nairobi.
Når man køber børnetøj hos Kaspar Maternity er det i høj kvalitet og med omtanke for andre.
Læs mere her
tags: New York, USA, Danmark, euro, internet, Sydafrika, uddannelse, London, julegave, Nairobi, økologi,
Mærket Dante Beatrix er meget populært blandt stjernernes børn, og det er ikke uden grund at O Magazine (Oprah Magazine) har udråbt Dante Beatrixs kufferter som "det bedste til børn". Det er madkasser, rygsække, skoletasker og kufferter i rigtig god kvalitet og flotte designs. De har god støtte til ryggen og er fuldstændig fri for pvc og phatalater.
Kaspar Maternity er i øjeblikket de eneste i Danmark, som forhandler disse tasker. Det er en super julegaveide til børnene, fortæller Martin Andersen, som sammen med sin kone Mette Kaspersen nu har hentet disse tasker til Danmark, sammen med andre amerikanske og europæiske mærker.
Der er skønne produkter til børn at finde i USA, men desværre ikke mange danske forhandlere som tager dem hjem. Det har Kaspar Maternity nu gjort noget ved.
Alle butikkens produkter kan man finde på hjemmesiden: www.kaspar-maternity.dk
Kaspar Maternity er også ved at få mere økologisk tøj hjem til børn. Det er bl.a. mærket Animal Tails, som er Fair Trade produceret og i 100% økologisk bomuld.
Mærket Olive & Moss fra London, som laver børnetøj i str. 0-4 år, er også at finde i butikken. I deres kollektioner findes også babytæpper og sengerande med de sødeste motiver til pige og dreng.
Et andet mærke man kan finde i butikken er Egg Baby fra New York.
Det er børnetøj i rigtig god kvalitet og flot design. Mange af varerne er i bomuldsstrik.
Kaspar Maternity sælger også ventekjoler. De er fra mærket Nicole Michelle i USA, som laver smukke ventekjoler med god pasform og flot badetøj til gravide.
Er kundens størrelse ikke på lager, er det intet problem at bestille den hjem.
Ønsker man sin ordre pakket ind som gave og sendt direkte videre til gavemodtageren, kan det også sagtens klares.
Kaspar Maternity samarbejder med SOS-Børnebyerne, og sponsorer en børneby i Botswana i Sydafrika.
Man kan vælge at give et lille bidrag på 5 kr. til SOS-Børnebyerne på
hjemmesiden og derved støtte uddannelsescentret for børnebymødre i Nairobi.
Når man køber børnetøj hos Kaspar Maternity er det i høj kvalitet og med omtanke for andre.
Læs mere her
tags: New York, USA, Danmark, euro, internet, Sydafrika, uddannelse, London, julegave, Nairobi, økologi,
onsdag den 3. oktober 2012
Tyske regler om webshop strammet
Fjernsalg til Tyskland er interessant, fordi 82 mio tyskere er gode kunder. Den danske online-forhandler med en tysk webshop skal kende tysk ret.
Reglerne for, hvordan en kunde fra Tyskland gennemfører en onlinebestilling skal overholdes. Siden den 1.8.2012 skal der være en køb-button , der klart og umisforståeligt fortæller kunden, at han afgiver en retligt bindende bestilling og at den ønskede ydelse udløser en betalingsforpligtelse. Sproget skal være tysk. For internationalt indstillede danskere er det måske lidt uventet, men sådan er reglerne.
Der også andre regler, en dansk webshop med salg til Tyskland skal overholde. Reglerne er meget specielle og ikke alle danske revisor kender dem.
Det er især momsreglerne, der spiller en rolle. Reglerne har med tærskelværdier for leverancer til kunder i bestemte EU-lande at gøre.
Salget af varer fra Danmark til private købere i andre EU-lande (eksempelvis salg via en webshop) kan gennemføres med dansk moms og uden at sælger skal momsregistreres i det andet EU-land. Dog forudsættes det, at salget ikke overstiger de fastsatte tærskelbeløb. Hvis tærskelen overskrides, skal den danske erhvervsdrivende momsregistreres i det andet EU-land og salget skal momses med det pågældende andet EU-lands moms.
Den danske moms på 25 % ligger betydeligt over den tyske, der til stadighed er 19 % hhv. 7 % moms på bøger og fødevarer. Dermed bliver danske varer dyrere for en tysk køber. Først fra 100.000 salg til private skal der sælges med tysk moms og webshoppens salg skal momsregistreres i Tyskland.
Oprettelse af tysk lager og momsregistrering i Tyskland
Etableringen af et udleveringslager i Tyskland og momsregistrering med et tysk eller dansk firma kan være en løsning. Hvis varen sælges til privatkunder i Tyskland og sendes fra Tyskland, gælder generelt de tyske momssatser.
Læs mere her
tags: Danmark, Tyskland, EU-lande, EU, 2012, moms,
Reglerne for, hvordan en kunde fra Tyskland gennemfører en onlinebestilling skal overholdes. Siden den 1.8.2012 skal der være en køb-button , der klart og umisforståeligt fortæller kunden, at han afgiver en retligt bindende bestilling og at den ønskede ydelse udløser en betalingsforpligtelse. Sproget skal være tysk. For internationalt indstillede danskere er det måske lidt uventet, men sådan er reglerne.
Der også andre regler, en dansk webshop med salg til Tyskland skal overholde. Reglerne er meget specielle og ikke alle danske revisor kender dem.
Det er især momsreglerne, der spiller en rolle. Reglerne har med tærskelværdier for leverancer til kunder i bestemte EU-lande at gøre.
Salget af varer fra Danmark til private købere i andre EU-lande (eksempelvis salg via en webshop) kan gennemføres med dansk moms og uden at sælger skal momsregistreres i det andet EU-land. Dog forudsættes det, at salget ikke overstiger de fastsatte tærskelbeløb. Hvis tærskelen overskrides, skal den danske erhvervsdrivende momsregistreres i det andet EU-land og salget skal momses med det pågældende andet EU-lands moms.
Den danske moms på 25 % ligger betydeligt over den tyske, der til stadighed er 19 % hhv. 7 % moms på bøger og fødevarer. Dermed bliver danske varer dyrere for en tysk køber. Først fra 100.000 salg til private skal der sælges med tysk moms og webshoppens salg skal momsregistreres i Tyskland.
Oprettelse af tysk lager og momsregistrering i Tyskland
Etableringen af et udleveringslager i Tyskland og momsregistrering med et tysk eller dansk firma kan være en løsning. Hvis varen sælges til privatkunder i Tyskland og sendes fra Tyskland, gælder generelt de tyske momssatser.
Læs mere her
tags: Danmark, Tyskland, EU-lande, EU, 2012, moms,
BilBasen lancerer ny app til Android
BilBasen lancerer splinterny version af sitets android app. Den afløser den oprindelige version fra 2010
I maj 2012 præsenterede BilBasen en ny version af deres iPhone app, der giver brugerne nye mobile muligheder for at købe, søge og sælge biler på Danmarks største bilsite. Nu er turen kommet til Android, hvor der ikke blot er tale om en opdatering, men en helt ny app, der skal afløse dens forgænger fra 2010.
Med den nye BilBasen app til Android har vi overført den velkendte oplevelse af BilBasen fra computeren til mobilen, så brugerne får helt nye og uanede muligheder for at være på BilBasen, mens de er på farten , fortæller administrerende direktør for BilBasen og eBay Danmark, Morten Heuing.
Simpelt men også detaljeret
Til forskel fra dens forgænger byder den nye app blandt andet på en nemmere og mere enkel brugerflade, hvor man som bruger af BilBasen kan logge ind med eksisterende brugeroplysninger.
Er man på farten og hurtigt vil finde en bil, kan man anvende en quick search -funktion.
Ønsker man i stedet en mere detaljeret søgning, kan man benytte sig af op til 40 forskellige søgekriterier, hvor de fremfundne biler kan vises med billede i fuld størrelse og alle detaljer fra sælger.
Endelig er der mulighed for at gemme søgninger og føje til favoritter, der kan synkroniseres med BilBasen.dk
Vores udviklere har gjort deres ypperste for at lave en mobil løsning, der kunne stå mål med vores bestræbelser på at give en unik brugeroplevelse, hvor der ikke er sparet på funktionerne det tror jeg også, de kommende brugere kommer til at mærke, meddeler Morten Heuing.
Fremtiden er mobil
Det er en tydeligt stigende tendens, at brugerne logger på via mobilen. Lige nu kommer ca. 24 % af den samlede trafik på BilBasen fra mobilen. Derfor mener Morten Heuing, at der i fremtiden skal satses hårdt på den mobile platform.
Mobilen er fremtiden og med den store andel af vores trafik, der allerede kommer fra mobilen, er det klart et område, der er afgørende for os at satse på , slutter Morten Heuing.
Det forventes, at BilBasen lancerer en opdatering af den nye android app ca. 3-4 gange årligt.
Læs mere her
tags: Danmark, 2010, direktør, bilen, Android, computer, 2012, iPhone,
I maj 2012 præsenterede BilBasen en ny version af deres iPhone app, der giver brugerne nye mobile muligheder for at købe, søge og sælge biler på Danmarks største bilsite. Nu er turen kommet til Android, hvor der ikke blot er tale om en opdatering, men en helt ny app, der skal afløse dens forgænger fra 2010.
Med den nye BilBasen app til Android har vi overført den velkendte oplevelse af BilBasen fra computeren til mobilen, så brugerne får helt nye og uanede muligheder for at være på BilBasen, mens de er på farten , fortæller administrerende direktør for BilBasen og eBay Danmark, Morten Heuing.
Simpelt men også detaljeret
Til forskel fra dens forgænger byder den nye app blandt andet på en nemmere og mere enkel brugerflade, hvor man som bruger af BilBasen kan logge ind med eksisterende brugeroplysninger.
Er man på farten og hurtigt vil finde en bil, kan man anvende en quick search -funktion.
Ønsker man i stedet en mere detaljeret søgning, kan man benytte sig af op til 40 forskellige søgekriterier, hvor de fremfundne biler kan vises med billede i fuld størrelse og alle detaljer fra sælger.
Endelig er der mulighed for at gemme søgninger og føje til favoritter, der kan synkroniseres med BilBasen.dk
Vores udviklere har gjort deres ypperste for at lave en mobil løsning, der kunne stå mål med vores bestræbelser på at give en unik brugeroplevelse, hvor der ikke er sparet på funktionerne det tror jeg også, de kommende brugere kommer til at mærke, meddeler Morten Heuing.
Fremtiden er mobil
Det er en tydeligt stigende tendens, at brugerne logger på via mobilen. Lige nu kommer ca. 24 % af den samlede trafik på BilBasen fra mobilen. Derfor mener Morten Heuing, at der i fremtiden skal satses hårdt på den mobile platform.
Mobilen er fremtiden og med den store andel af vores trafik, der allerede kommer fra mobilen, er det klart et område, der er afgørende for os at satse på , slutter Morten Heuing.
Det forventes, at BilBasen lancerer en opdatering af den nye android app ca. 3-4 gange årligt.
Læs mere her
tags: Danmark, 2010, direktør, bilen, Android, computer, 2012, iPhone,
tirsdag den 2. oktober 2012
Online shoppere foretrækker godkendte netbutikker
Ifølge den seneste undersøgelse om danskernes internetforbrug fra Danmarks Statistik mener 8 ud af 10 af de adspurgte, at det er vigtigt eller meget vigtigt, at en netbutik har et anerkendt e-handelsmærke. Resultatet underbygges af en netop offentliggjort kundeundersøgelse fra en af Danmarks største onlineboghandlere SAXO.com.
Et anerkendt e-handelsmærke vigtigt for online shoppere
I Danmarks Statistiks opgørelse over danskernes internetforbrug og købsvaner i 2009 bliver forbrugerne bl.a. spurgt om fordelene ved at handle på nettet. Her er de vigtigste faktorer et større udbud af varer og tjenester og lavere priser . I samme spørgsmål angiver 8 ud af 10 af de adspurgte, at det er vigtigt eller meget vigtigt, at en netbutik har et anerkendt e-handelsmærke.
Gentagende undersøgelser herunder Dansk e-handelsanalyse har dokumenteret, at e-mærket har en høj kendskabsgrad hos forbrugere, der handler på nettet. Det er dog første gang en anerkendt institution som Danmarks Statistik dokumenterer, at forbrugerne tillægger et anerkendt e-handelsmærke på en netbutik en væsentlig værdi, når de handler på nettet, siger direktør i e-handelsfonden Lars Schmidt Larsen.
Kunderne roser SAXO.com for at være e-mærke godkendt
Dette resultat underbygges af en netop offentliggjort kundeundersøgelse fra en af Danmarks største onlineboghandlere SAXO.com. Undersøgelsen, der er lavet i samarbejde med e-handelsfonden, har til formål at dokumentere effekten af e-mærket.
1500 kunder svarede i undersøgelsen, og resultatet er klart: Det har stor betydning for kunderne, at SAXO.com har fokus på deres behov for tryghed, og viser det via e-mærket.
Lidt over halvdelen af respondenterne bemærkede, at saxo.com er e-mærke godkendt. 62 % forbinder e-mærket med tryghed, og hele 82 % angiver, at de vil foretrække at handle i en e-mærket netbutik fremover.
Jørgen Balle Olesen, administrerende direktør i SAXO.com, siger, "Vi ved, at e-handel hænger meget sammen med kundernes tryghed, og hos SAXO gør vi meget for, at kunderne skal føle sig i sikre hænder. Analysen viser, at 62 % af kunderne forbinder e-mærket med tryghed, og derfor er det vigtigt for både os og vores kunder, at vi har e-mærket .
Fakta om e-mærket
e-mærket er den danske mærkningsordning et kvalitetsstempel, der viser forbrugerne, at en netbutik drives lovligt og etisk forsvarligt.
Alle e-mærkede netbutikker efterlever en række særlige krav, som giver forbrugeren den bedst mulige beskyttelse, når man handler på nettet.
Alle e-mærkede netbutikker og deres service er underlagt en streng kontrol af e-handelsfonden
Når du handler på en e-mærket netbutik har du adgang til e-handelsfondens særlige Forbruger Hotline og professionelle tvistløsningsfunktion på den måde kan du få hurtig hjælp af e-handelsfondens jurister, hvis du skulle få brug for det.
e-mærket varetages af e-handelsfonden, en non-profit fond, som følgende organisationer står bag: Forbrugerrådet, Dansk Erhverv, DI, FDIH, HK, Dansk IT og Finansrådet.
Læs mere her
tags: Danmark, 2009, direktør, internet, HK, Danmarks Statistik, Forbrugerrådet, organisation, e-handel, SAXO.com, FDIH, Fakta,
Et anerkendt e-handelsmærke vigtigt for online shoppere
I Danmarks Statistiks opgørelse over danskernes internetforbrug og købsvaner i 2009 bliver forbrugerne bl.a. spurgt om fordelene ved at handle på nettet. Her er de vigtigste faktorer et større udbud af varer og tjenester og lavere priser . I samme spørgsmål angiver 8 ud af 10 af de adspurgte, at det er vigtigt eller meget vigtigt, at en netbutik har et anerkendt e-handelsmærke.
Gentagende undersøgelser herunder Dansk e-handelsanalyse har dokumenteret, at e-mærket har en høj kendskabsgrad hos forbrugere, der handler på nettet. Det er dog første gang en anerkendt institution som Danmarks Statistik dokumenterer, at forbrugerne tillægger et anerkendt e-handelsmærke på en netbutik en væsentlig værdi, når de handler på nettet, siger direktør i e-handelsfonden Lars Schmidt Larsen.
Kunderne roser SAXO.com for at være e-mærke godkendt
Dette resultat underbygges af en netop offentliggjort kundeundersøgelse fra en af Danmarks største onlineboghandlere SAXO.com. Undersøgelsen, der er lavet i samarbejde med e-handelsfonden, har til formål at dokumentere effekten af e-mærket.
1500 kunder svarede i undersøgelsen, og resultatet er klart: Det har stor betydning for kunderne, at SAXO.com har fokus på deres behov for tryghed, og viser det via e-mærket.
Lidt over halvdelen af respondenterne bemærkede, at saxo.com er e-mærke godkendt. 62 % forbinder e-mærket med tryghed, og hele 82 % angiver, at de vil foretrække at handle i en e-mærket netbutik fremover.
Jørgen Balle Olesen, administrerende direktør i SAXO.com, siger, "Vi ved, at e-handel hænger meget sammen med kundernes tryghed, og hos SAXO gør vi meget for, at kunderne skal føle sig i sikre hænder. Analysen viser, at 62 % af kunderne forbinder e-mærket med tryghed, og derfor er det vigtigt for både os og vores kunder, at vi har e-mærket .
Fakta om e-mærket
e-mærket er den danske mærkningsordning et kvalitetsstempel, der viser forbrugerne, at en netbutik drives lovligt og etisk forsvarligt.
Alle e-mærkede netbutikker efterlever en række særlige krav, som giver forbrugeren den bedst mulige beskyttelse, når man handler på nettet.
Alle e-mærkede netbutikker og deres service er underlagt en streng kontrol af e-handelsfonden
Når du handler på en e-mærket netbutik har du adgang til e-handelsfondens særlige Forbruger Hotline og professionelle tvistløsningsfunktion på den måde kan du få hurtig hjælp af e-handelsfondens jurister, hvis du skulle få brug for det.
e-mærket varetages af e-handelsfonden, en non-profit fond, som følgende organisationer står bag: Forbrugerrådet, Dansk Erhverv, DI, FDIH, HK, Dansk IT og Finansrådet.
Læs mere her
tags: Danmark, 2009, direktør, internet, HK, Danmarks Statistik, Forbrugerrådet, organisation, e-handel, SAXO.com, FDIH, Fakta,
Har du også bøvlet med told og moms
Har du også bøvlet med told og moms
Har du også bøvlet med told og moms når du har handlet online i USA! Så brug ShopUSA.com næste gang du power shopper i USA.
USA er et mekka af fantastiske tilbud og store besparelser. Usa har også et kæmpe udbud af varer som slet ikke kan købes i danske butikker. Som bruger af ShopUSA service undgås det besværlige arbejde med indfortoldning og moms til de danske myndigheder, det ordnes på forhånd inden varen leveres til adressen i Danmark.
3 gode grunde for at sende varer fra USA via ShopUSA.com
Er du registreret som kunde hos ShopUSA handler du på lige fod med enhver
anden amerikansk kunde. ShopUSA sørger for den laveste fragtpris. ShopUSA ordner told, moms og fragt og sørger for at din vare sendes direkte til din adresse i Danmark.
Hvordan fungerer det
Du registrerer dig som bruger på www.shopusa.com i Virginia (det er gratis), via din mail tilsendes dit suite nummer og straks kan adressen i Virginia tages i brug.
Du kan handle overalt og når som helst det passer dig i hele USA og du betaler direkte i onlinebutikken. Når du har færdiggjort dine indkøb skal du blot huske at registrere dine varer på www.shopusa.com , så ved ShopUSA at der er varer på vej til dig.
Du betaler direkte til ShopUSA for din told, moms og fragt. ShopUSA sender en gang ugentlig til Danmark, du kan følge varen undervejs. ShopUSA har en dansk kundeservice, som står til rådighed med shopping tips og praktiske spørgsmål. ShopUSA`s danske kundeservice kan kontaktes dagligt mellem kl. 8.00 og 10.00.
Se også vores demovideo med dansk tale på www.ShopUSA.com
Læs mere her
tags: USA, Danmark, moms,
Har du også bøvlet med told og moms når du har handlet online i USA! Så brug ShopUSA.com næste gang du power shopper i USA.
USA er et mekka af fantastiske tilbud og store besparelser. Usa har også et kæmpe udbud af varer som slet ikke kan købes i danske butikker. Som bruger af ShopUSA service undgås det besværlige arbejde med indfortoldning og moms til de danske myndigheder, det ordnes på forhånd inden varen leveres til adressen i Danmark.
3 gode grunde for at sende varer fra USA via ShopUSA.com
Er du registreret som kunde hos ShopUSA handler du på lige fod med enhver
anden amerikansk kunde. ShopUSA sørger for den laveste fragtpris. ShopUSA ordner told, moms og fragt og sørger for at din vare sendes direkte til din adresse i Danmark.
Hvordan fungerer det
Du registrerer dig som bruger på www.shopusa.com i Virginia (det er gratis), via din mail tilsendes dit suite nummer og straks kan adressen i Virginia tages i brug.
Du kan handle overalt og når som helst det passer dig i hele USA og du betaler direkte i onlinebutikken. Når du har færdiggjort dine indkøb skal du blot huske at registrere dine varer på www.shopusa.com , så ved ShopUSA at der er varer på vej til dig.
Du betaler direkte til ShopUSA for din told, moms og fragt. ShopUSA sender en gang ugentlig til Danmark, du kan følge varen undervejs. ShopUSA har en dansk kundeservice, som står til rådighed med shopping tips og praktiske spørgsmål. ShopUSA`s danske kundeservice kan kontaktes dagligt mellem kl. 8.00 og 10.00.
Se også vores demovideo med dansk tale på www.ShopUSA.com
Læs mere her
tags: USA, Danmark, moms,
mandag den 1. oktober 2012
Nordjyske Coolshop er Danmarks bedste til e-handel
E-Handelsprisen 2010 gik til en suveræn vinder, da nordjyske Coolshop torsdag blev kåret som Danmarks bedste til e-handel ved den store prisfest på Børsen i København.
Spilforhandleren Coolshop blev den helt store vinder, da det var tredje gang i løbet aftenen, at holdet bag virksomheden var på scenen for at modtage en pris. Første gang var det i kategorien for salg af elektronik, anden gang var det som bedste detailforretning (B2C), indtil det kulminerende med hovedprisen, E-handelspris 2010.
I de andre kategorier var vinderne:
Cross-channel Integration: HTH Køkkener (www.hth.dk)
Forbrugerelektronik: Coolshop (www.coolshop.dk)
B2B: Vilofarm (www.lvkvilofarm.dk)
B2B små virksomheder: MAGNET the ultimate showroom (www.magnet-photos.com)
Cross Border: Saxo Bank (www.saxobank.dk)
B2C: Coolshop (www.coolshop.dk)
B2C små virksomheder: Lirum Larum Leg (www.lirumlarumleg.dk)
Rejse & Turisme: Momondo (www.momondo.dk)
Online Services: MADLOG (www.madlog.dk)
Sociale Medier: Norman Copenhagen (www.normann-copenhagen.com)
Start-up: MAGNET - the ultimate showroom (www.magnet-photos.com)
Brugerprisen: DTF Travel (www.dtf-travel.dk)
Vi har modtaget 52.006 stemmer i år, og årets vinder er DTF Travel for 4. gang i træk
Æresprisen: Preben Mejer
FDIHs bestyrelse har valgt, at Æresprisen 2010 gives til Preben Mejer for sin mangeårige og vedholdende indsats for den danske it- og internetbranche. Preben Mejers smittende engagement og formidlingsevne gør ham til en fortjent modtager af æresprisen.
Juryens Specialpris: Brøndby IF (www.brondby.com)
Juryen giver prisen til en virksomhed, som anerkendelse af, at man skiller sig ud og gør en forskel i internettes univers.
E-handelsprisen 2010: Coolshop (www.coolshop.dk)
Læs mere på www.fdih.net eller www.ehandelsprisen.dk
Læs mere her
tags: Brøndby, Danmark, 2010, København, internet, Børsen, LO, virksomhed, Saxo Bank, e-handel, FDIH, stemmer, E-handelspris,
Spilforhandleren Coolshop blev den helt store vinder, da det var tredje gang i løbet aftenen, at holdet bag virksomheden var på scenen for at modtage en pris. Første gang var det i kategorien for salg af elektronik, anden gang var det som bedste detailforretning (B2C), indtil det kulminerende med hovedprisen, E-handelspris 2010.
I de andre kategorier var vinderne:
Cross-channel Integration: HTH Køkkener (www.hth.dk)
Forbrugerelektronik: Coolshop (www.coolshop.dk)
B2B: Vilofarm (www.lvkvilofarm.dk)
B2B små virksomheder: MAGNET the ultimate showroom (www.magnet-photos.com)
Cross Border: Saxo Bank (www.saxobank.dk)
B2C: Coolshop (www.coolshop.dk)
B2C små virksomheder: Lirum Larum Leg (www.lirumlarumleg.dk)
Rejse & Turisme: Momondo (www.momondo.dk)
Online Services: MADLOG (www.madlog.dk)
Sociale Medier: Norman Copenhagen (www.normann-copenhagen.com)
Start-up: MAGNET - the ultimate showroom (www.magnet-photos.com)
Brugerprisen: DTF Travel (www.dtf-travel.dk)
Vi har modtaget 52.006 stemmer i år, og årets vinder er DTF Travel for 4. gang i træk
Æresprisen: Preben Mejer
FDIHs bestyrelse har valgt, at Æresprisen 2010 gives til Preben Mejer for sin mangeårige og vedholdende indsats for den danske it- og internetbranche. Preben Mejers smittende engagement og formidlingsevne gør ham til en fortjent modtager af æresprisen.
Juryens Specialpris: Brøndby IF (www.brondby.com)
Juryen giver prisen til en virksomhed, som anerkendelse af, at man skiller sig ud og gør en forskel i internettes univers.
E-handelsprisen 2010: Coolshop (www.coolshop.dk)
Læs mere på www.fdih.net eller www.ehandelsprisen.dk
Læs mere her
tags: Brøndby, Danmark, 2010, København, internet, Børsen, LO, virksomhed, Saxo Bank, e-handel, FDIH, stemmer, E-handelspris,
Abonner på:
Opslag (Atom)