onsdag den 1. august 2012

Royal Copenhagen skaber øget trafik, omsætning og loyalitet med webdanmark.com

Den traditionsrige designvirksomhed, der siden 1775 har produceret noget af verdens fineste porcelæn, har valgt at indgå samarbejde med webdanmark.com.

Samarbejdet har til formål at skabe mere trafik og øget omsætning på Royal Copenhagens website, ligesom der skal implementeres et nyt system til effektiv eksekvering og tracking af virksomhedens e-mailmarketingkampagner.

Den øgede trafik og afledte omsætning realiseres gennem en række målrettede indsatser, der skal søgemaskineoptimere såvel virksomhed, som produkter.

Det nye e-mailmarketingsystem skal sikre hurtig og effektiv kampagneeksekvering, ligesom Royal Copenhagen bliver i stand til at segmentere modtagerne i forhold til demografi og købshistorik. Hermed får man et værdifuldt værktøj, som blandt andet skal være med til at højne loyaliteten blandt nye og eksisterende kunder og skabe flere genkøb.

Netop evnen til at kombinere marketing med teknik var for Royal Copenhagen afgørende i valget af samarbejdspartner:

Samarbejdet kom i stand gennem et seminar hos webdanmark.com, som netop omhandlede online marketing. Vi vægtede især deres evne til at kombinere marketingkompetencer med teknik, og vi forventer os meget at det nyligt påbegyndte samarbejde. Rikke Smidth-Fibiger, Marketing Manager, Royal Copenhagen.

Besøg www.webdanmark.com eller www.royalcopenhagen.dk



tags: omsætning, virksomhed, designvirksomhed, søgemaskine, værktøj,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar