onsdag den 15. august 2012

Kelkoo direktør skifter til Delupe

Adm. Direktør Bo Jensen forlader Kelkoo

Bo Jensen har igennem 11 år været ansat hos Kelkoo. De seneste 7 år som adm. direktør for henholdsvis Kelkoo Danmark, Kelkoo Tyskland og Kelkoo Holland.
Tiden hos Kelkoo har været spændende, men jeg har altid ønsket at have mit eget foretagende. siger Bo Jensen.

Bo fortsætter: Jeg har derfor valgt at opsige min stilling som direktør per 1. Juli for at blive medindehaver af shopping portalen Delupe.

Bo Jensen ser et stort potentiale i fremtidens nethandel og dermed i Delupe. Jeg er overbevist om at min erfaring både nationalt såvel som internationalt vil gavne forretningen Delupe og hjælpe os frem imod vores mål om fortsat øget vækst .

Delupe er på nuværende tidspunkt et aktivt fungerende site i ikke mindre en 8 lande herunder Danmark, Sverige, Norge, England, Tyskland, Holland, Italien samt Frankrig. Virksomheden forventer at åbne i flere lande de næste måneder, og har i dag knap 100.000 daglige brugere i Europa.

Bo Jensen driver fremover virksomheden Delupe sammen med tidligere eneindehaver Bo Krogsgaard.

Læs mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar