onsdag den 25. november 2015

Gal eller genial


Der var én...der var to... Var du også en af dem der talte fejl i Stylepits MetroXpress annonce igår Deltog du også i konkurrencen om gavekortet på 1000 kr til stylpeit.dk..eller..stylepti.dk..nej..vent...Se mere om konkurrencen på linket her: https://goo.gl/5aNR1b

Var der tale om en genial kampagnestrategi - eller var det den der berømte nisse, der stod for fejlene i annoncen Det har mange nok spurgt sig selv om, men hvorom alting er, så kom stylepit.dk ud som viral vinder:

I skrivende stund har konkurrencen ramt i omegnen af 35.000 personer på Facebook, videoen er blevet vist ca 5800 gange. Og så ligger opslaget i top på #MetroXpress' populære opslag.

Konklusion Der er mennesker bag enhver organisations marketingtiltag - også hos STYLEPIT :-)

PS: Tillykke til vinderen, som får direkte besked!


Læs mere her

tags: Facebook, strategi, organisation, konkurrence,

1 kommentar:

  1. Easily Boost Your ClickBank Banner Commissions And Traffic

    Bannerizer makes it easy for you to promote ClickBank products by banners, simply visit Bannerizer, and grab the banner codes for your selected ClickBank products or use the Universal ClickBank Banner Rotator to promote all of the available ClickBank products.

    SvarSlet