onsdag den 23. januar 2013

Deal-branchen afholder topmøde

D. 5.-6. marts afholdes det årlige europæiske topmøde for deal-branchen, eDeal Summit 2013, i London. Mødet er indtil videre det eneste officielle topmøde for deal-virksomheder i Europa og har til formål at skabe kontakter mellem de største aktører på det europæiske deal-marked og give dem mulighed for at udveksle viden og erfaring.

Efter sidste års succes med DD. Summit Europe 2012, afholdes nu det andet topmøde i deal-branchen, denne gang under navnet eDeal Summit 2013. Topmødet har til formål at samle alle nøglespillerne indenfor deal-branchen, for at give dem mulighed for at dele erfaring og viden.

Til mødet vil nogle af de største spillere inden for deal-branchen afholde foredrag og workshops og der vil blive networket på kryds og tværs blandt forretningsfolk indenfor deal-branchen. De emner, der vil blive fokuseret på, er blandt andet teknologi, kommunikation med brugerne, brand-vækst, loyalitet og sociale medier.

Omkring 800 forretningsfolk vil deltage i mødet, som afholdes i London og strækker sig over to dage. En af deltagerne er Steffen W. Frølund, der er CEO og co-founder hos danske Bownty, som er den største deal-aggregator i Danmark (en hjemmeside, der samler alle deals på én hjemmeside). Frølund udtaler sig meget begejstret omkring mødet:

Deal-branchen er en branche for sig selv, og derfor er det også nødvendigt med nogle fælles arrangementer til at fremme den interne kommunikation i branchen. Vi har gennem flere år haft brug for den slags sammenhold i deal-branchen, hvor jævnbyrdige forretningsfolk får mulighed for at udveksle ideer og erfaringer .

Men The eDeal Association, som afholder topmødet, er ikke kun til for at fremme ideudveksling. Foreningen blev startet op med et formål om at skabe et fælles regelsæt for hvordan handlen med online deals skal foregå, for at kunne sikre både forbrugere og virksomheder en fair handel. Derfor binder alle de virksomheder, der er medlem af foreningen, sig til nogle fælles regelsæt, såsom krav om detaljerede produktbeskrivelser og serviceinformationer for forbrugerne, præcise regler for fortroligheden af personlige oplysninger samt en klar politik for salgsproceduren, hvor både forbrugere og virksomheder skal være indforståede.

The eDeal Association har gjort det nemmere for Bownty at stille en garanti for at alle de deals, der vises på Bowntys hjemmeside, lever op til en hvis standart. På den måde øger det vores troværdighed , siger Frølund.

Hvis du vil vide mere om The eDeal Association, kan du læse mere på foreningens hjemmeside: http://edealassociation.org/


Læs mere her

tags: Danmark, euro, Europa, politi, 2013, topmødet, London, 2012, virksomhed, teknologi, Europe, kommunikation,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar