onsdag den 25. november 2015
Gal eller genial
Der var én...der var to... Var du også en af dem der talte fejl i Stylepits MetroXpress annonce igår Deltog du også i konkurrencen om gavekortet på 1000 kr til stylpeit.dk..eller..stylepti.dk..nej..vent...Se mere om konkurrencen på linket her: https://goo.gl/5aNR1b
Var der tale om en genial kampagnestrategi - eller var det den der berømte nisse, der stod for fejlene i annoncen Det har mange nok spurgt sig selv om, men hvorom alting er, så kom stylepit.dk ud som viral vinder:
I skrivende stund har konkurrencen ramt i omegnen af 35.000 personer på Facebook, videoen er blevet vist ca 5800 gange. Og så ligger opslaget i top på #MetroXpress' populære opslag.
Konklusion Der er mennesker bag enhver organisations marketingtiltag - også hos STYLEPIT :-)
PS: Tillykke til vinderen, som får direkte besked!
Læs mere her
tags: Facebook, strategi, organisation, konkurrence,
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar