lørdag den 9. juni 2012

Kan en webshop give dig personlig service

Nu viser Hairpower.dk, at alle kunder kan få en tryg handel med personlig rådgivning inden deres valg af produkter

Idéen virker oplagt, men kan den lade sig gøre i virkeligheden Så kunderne både nyder godt af nemheden ved at handle på nettet - og oplever at få en personlig service
Webshoppen Hairpower.dk, der forhandler mere end 60 kendte mærker, har siden åbningen i juni måned tilbudt kunderne personlig rådgivning ved køb af hårprodukter. I dagtimerne er 5 frisører klar til at svare på spørgsmål, yde service og vejledning. En nyhed inden for nethandel, som kunderne har taget rigtig godt imod.

Fra idé til shop
Indehaveren af Hairpower.dk, Simo Klok, har gået med idéen længe, især opfordret af hustruen Helle Bøgvad, som ejer en af regionens store saloner, Bøgvad Silkeborg. Salonen har gennem 12 år forhandlet mange af de mærker, der føres i webshoppen i dag. Bl.a. som højprofil-salon for L'Oréals eksklusive mærke Kérastase.
Det har ikke været svært at føre idéen ud i livet - bortset fra antallet af mærker:
Vi skulle efter planen have åbnet med ca. 20 af de største mærker i shoppen, men vores idé blev så godt modtaget hos de forskellige producenter og importører, at vi udskød vores åbning med en måned og tog mere end dobbelt så mange mærker ind i sortimentet.
God plads - også til faglig rådgivning
Denne udvidelse af webshoppen har dels krævet en kæmpe arbejdsindsats, dels 130 m2 ekstra lagerplads hos Hairpower.dk i Silkeborg, hvor der nu er 2.200 varer på hylderne.
Vi har oplevet en fantastisk god opbakning af kolleger, venner og leverandører. Og det er med stolthed, at vi åbnet siden med et godt fagligt og informativt indhold, bl.a. artikler og videoer, som vores hold selv har lavet, fortæller Helle Bøgvad.
Denne succes vil fortsætte, så der jævnligt kommer nye videoindslag om hårprodukter og "how to do" instruktioner på Hairpower.dk's Support Side. Her vil de 5 faste frisører, kosmetikere og stylister giver deres mening og erfaring videre. Alle vil kunne stille spørgsmål direkte til en Hairpower-frisør eller blot give sin mening til kende.

Tryghed i købet hver gang
Hårprodukter skal vælges med omhu, og nettet er i dag fyldt med kopier og varer, der er farlige eller for gamle. Hairpower.dk har fokus på tryghed og står inde for kvaliteten af samtlige produkter i webshoppen. Her er priserne så fordelagtige, at man kan spare op til 50% på flere af de kendte mærker.
For at sikre kvaliteten arbejder webshoppen tæt sammen med konsulenter og teknikere fra store huse som L'Oréal, Schwarzkopf, Goldwell, ID Hair, Wella, Joico, Tigi m.fl. og sælger kun 100% officielt importerede varer, der er godkendt af de danske myndigheder.
Frisørmester Helle Bøgvad er også med til at udvælge de mærker og produkter, man anbefaler til forbrugerne. Blandt andet et stort udvalg af "grønne" produkter til både børn og voksne.

En seriøs succes
Branchen glæder sig over den seriøse måde, Hairpower.dk bruger online mediet på i betjeningen af sine kunder. Martin Wolf, Business Intelligence Manager for L´Oréal Professionals Product Division siger:
Vi er her i huset, som markedsfører, meget optaget af, at webshops ikke bare sælger hurtige produkter, men at de også videreformidler hvert enkelt brands værdier på den rigtige måde til forbrugeren og yder en kvalitetsbevidst service. Vi ser alt for meget fusk på nettet med importerede produkter uden danske tekster, forkerte produktbeskrivelser eller brugsanvisninger og specielt en dårlig service til kunder.
Derfor er det en fornøjelse at kunne samarbejde med Bøgvad og Hairpower.dk, som udover at sætte stor fokus på en god kundeservice og fair priser også bidrager med deres ekspertise og viden til at løfte den professionelle rådgivning på nettet til et helt nyt niveau.

Spar 41% på topprodukter
Den nye hjemmeside byder på meget mere end rådgivning til kunderne, så de kan vælge den rigtige hårpleje. Der er mange penge at spare på de kendte mærker, som det ses med et enkelt klik på Hairpower.dk's Top 10 liste over de mest solgte. Den gennemsnitlige besparelse på de populære topprodukter er hele 41%.

(vi har 2 mindre versioneringer af denne pressemeddelelse kontakt venligs Simo Klok på tlf. 30 31 74 75 for nærmere info)

Læs mere her

tags: Silkeborg, penge, Intel, pressemeddelelse, frisør,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar