fredag den 1. juni 2012

Frimersport - ruster sig til julehandlen

Selvom et internet firma ikke står med indpakning af pakker til kunder, er der stadig brug for ekstra hænder. At købe på nettet rejser ofte nogle spørgsmål og det er vigtigt at kunden hurtigt får et svar. Derfor har Frimersport ekstra personel til at besvare og hjælpe kunderne med julehandlen.

Julehandlen er et tidspunkt hvor der er travlt og vi kan allerede begynde at mærke det udtaler ejer Morten Hedegaard.
Vi har et stigende antal besøg og det er de varme varer der bliver kigget efter! Vare som skiundertøj, vinterløbetøj og vinterjakker. Vi ved af erfaring at der ligger mange sæt skiundertøj under juletræet . Skiundertøjet er noget der er populært.

Det er ikke altid kun private der skal have foretaget deres julehandel over nettet, det gælder også firmaer. Vi får ofte henvendelser fra firmaer, der ønsker gaver til deres ansatte. Vi har i år henvendelser fra nogle af de helt store som Vestas og Mærsk udtaler Morten. Mærsk smiler Morten og siger - var godt nok kun nogle pandebånd i frotte. Vi mærker en stigende interesse for at handle over nettet, selv om man er en stor og veletableret virksomhed.

Kunder er tit i tvivl om man kan få byttet sine vare når man køber på nettet Og ja det kan man, købeloven gælder også her og en internet forretning med respekt for sine kunder oplyser også altid om det i købsprocessen, eller det er indskrevet under de handelsbetingelser, der er gældende for netop den butik. Så når du køber på nettet, så tjek lige hvordan det forholder sig, der hvor du køber.

Da internet firmaer altid skal sende dine varer og derfor er afhængig af at pakken kommer frem. Er det vigtigt at man som kunde husker de helligdage, der måtte være i den periode man er i.

Læs mere her

tags: internet, Vestas, virksomhed, Mærsk,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar