Efter sommer begynder Anders Blomster som markedsføringschef på Outnorth. Han kommer fra en lignende rolle hos Naturkompaniet.
Sidste året opkøbte Outnet konkurrenten Get Out og forstærkede dermed positionen som en af Skandinaviens ledende e-handelsbutikker indenfor friluftsliv. I begyndelsen af maj i år blev de to e-handelsbutikker lagt sammen under navnet Outnorth. Som et ekstra skridt i den skandinaviske satsning ansætter man nu Anders Blomster som markedschef.
- Der findes mange som sælger friluftsudstyr på nettet, men der findes ingen som har samme ambition og tilvækstpotentiale som vi har. Vores mål er at blive Skandinaviens største e-handelsbutik indenfor friluftsliv og samtidigt få flere til at opdage det Skandinaviske friluftsliv. Anders Blomster er en vigtig brik for at sætte os yderligere på kortet. Han har en solid baggrund inden for markedsføring og en sand passion for friluftsliv hvilket vil fremgå af vores kommunikation i alle led, siger Stefan Gustafsson, CEO på Outnorth
Anders begynder på Outnorth i juli og bliver ansvarlig for salg og markedsføring for samtlige markeder.
Om Outnorth
Outnorth er en sammenlægning af Outnet og Get Out. Sammenlægningen har skabt en af Skandinaviens ledene e-handelsaktører indenfor friluftsliv. Outnet findes i dag i Danmark, Finland, Norge og Sverige.
Blandt de kendte varemærker findes Haglåofs, Fjällråaven, Didrikson, Hilleberg, Tierra, Lundhags, Primus, Helly Hansen, Silva, Bergans, Norröna, Trangia, Tretorn, Klättermusen, Western Mountaineering, Vibram, Marmot, Salomon, Thermarest, Arcteryx Gerber med flere.
Mere information findes på www.outnorth.dk
Læs mere her
tags: markedsføring, Danmark, Sverige, Norge, renten, Mou, Finland, skandinavisk, kommunikation, e-handel, Skandinavien,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar