torsdag den 21. januar 2016
E-fakturering bliver nemmere end nogensinde før - også globalt
Pagero får nu et datterselskab i Danmark og styrker dermed dansk erhvervslivs muligheder for at nå ud globalt. Med Pagero kan virksomheder udveksle e-ordrer og e-fakturaer med 1,1 mio. forretningsforbindelser i flere end 50 lande, uafhængigt af formater.Pagero har allerede flere end 400 kunder i Danmark, heriblandt HP, SAS, ABB, Volvo og Toyota Material, og nu opretter virksomheden kontor i København. Åbningen af Pagero Danmark ApS understøtter realiseringen af dansk erhvervslivs globale ambitioner. Med Pagero kan virksomheder nemt afgive ordrer og fakturere elektronisk med 1,1 mio. leverandører og kunder i mere end 50 lande, og netværket øges med omkring 100.000 nye forretningsforbindelser om måneden. Vækstvirksomheden Pagero kan nemlig selv i krisetider præstere tocifrede vækstprocenter år for år i kraft af sit netværks enorme rækkevidde og det faktum, at det kun kræver få klik at forbinde en virksomheds forretningssystem digitalt med en andens, uafhængigt af formater, brancher og transaktionsvolumener.
Smidig e-handel både nationalt og internationalt
Pagero har i første omgang ansat Bryan Lindenskjold som Country Manager til det danske kontor, og målet er at blive 3-5 ansatte i løbet af i år.
"Med rekrutteringen af Bryan Lindenskjold sender Pagero et tydeligt signal til vores nuværende og fremtidige kunder om, at vi tager det danske marked seriøst," siger Bengt Nilsson, CEO, Pagero AB. Bryan Lindenskjold har en baggrund inden for optimering af manuelle processer i erhvervslivet, og med sin erfaring med europæiske EDI-løsninger baseret på Edifact, Nemhandel og PEPPOL kan Pageros danske kunder trygt agere på det internationale marked.
Brugervenligt og økonomisk bæredygtigt system
"Vi kan levere i flere formater end nogen andre, og vi skalerer vores løsning, så den matcher såvel små som meget store virksomheder. De samlede omkostninger ved at benytte os er lave ikke mindst fordi vores årsabonnement er alt inklusive, så der ingen ekstraudgifter kommer til support, konvertering mellem standard formater el.lign.," forklarer Bryan Lindenskjold.
Han tilføjer, at udgifterne til Pagero kan holdes lave, fordi systemet er så nemt at anvende. Ved simpel søgning og et enkelt klik kan man tilføje en ny leverandør eller kunde, og Pageros kunder bliver således i høj grad selv-servicerende. Dertil kommer, at du kan vælge mellem alle de formater, Pagero har, uden konverteringsafgift og fx let skifte format, når en af dine leverandører eller kunder gør det.
Med Pagero forbliver alt digitalt
"Pagero tror på, at alt, der kan digitaliseres, vil blive det, for når du skifter fra papir til ren, elektronisk kommunikation, forbedrer det virksomhedens likviditet, cashflow og sporbarhed i princippet er det som at sende dokumenter anbefalet," lyder det fra Bryan Lindenskjold.
Pagero holder alt digitalt uanset system, så du undgår at byde dig selv eller dine kunder et ekstraarbejde i form af udprintning, indtastning mv. Samtidig elimineres væsentlige kilder til fejl, du får et bedre overblik over leverede dokumenter og sparer miljøet for en god bunke CO2.
Med base i Sverige har Pagero nu datterselskaber i 9 lande. I år åbnes desuden kontorer i Spanien og Italien for endnu bedre at kunne hjælpe nordiske kunder med interesse i disse markeder.
Læs mere her
tags: Danmark, euro, Sverige, Italien, København, Volvo, økonomi, Spanien, OL, SAS, datterselskab, virksomhed, HP, erhvervslivet, omkostninger, Toyota, kommunikation, e-handel, miljø,
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar