onsdag den 6. maj 2015

Stort digitalbureau skifter navn, det gamle blev for dansk


For 17 år siden startede den dengang blot 16 årige Kasper Holst virksomheden webdanmark.com sammen med sin bror Morten Holst. Siden er virksomheden vokset fra at være et mere traditionelt webbureau til ægte omnichannel konsulenthus, og arbejder i dag med større internationale B2C og B2B løsninger.Den 27. februar markeres det officielt med en stor konference på hovedkontoret i Aarhus, at de nuværende 55 medarbejdere fremover repræsenterer virksomheden IMPACT. Kompetencerne og de kommercielle digitalløsninger for store danske og internationale kunder er fortsat omdrejningspunktet, men det gamle navn stod i vejen for yderligere vækst og ambitionen om at blive Skandinaviens førende konsulenthus, fortæller Kasper Holst:

"Vi arbejder allerede i dag på internationalt niveau - og med kunder, hvor der er internationalt snit i forretningsledelsen. Og der må vi erkende, at det 17 år gamle og meget dansk-klingende webdanmark.com ikke længere matchede vores ydelser og medarbejdernes strategiske kompetencer," fortæller Kasper Holst og fortsætter:

"Derudover har vi en klar strategi om at blive Skandinaviens førende virksomhed inden for e-commerce. Og der stod det gamle navn simpelthen i vejen for den udvikling. Så nu glæder vi os enormt til at kunne sætte turbo på vores udvikling under det nye navn, IMPACT."

Fakta om IMPACT:
I dag tæller IMPACT 55 medarbejdere.
Gazelle-virksomhed 2006, 2007, 2008, 2009 og 2010.

Forretningen bygger på fire ben:
Digital Strategy (strategi)
Commerce Platforms (teknologi)
UX & Performance (digital marketing)
Dialogue & Loyalty (digital marketing)

Målsætning:
At være førende i Skandinavien på omni-channel commerce målt på resultater, viden og visioner.

Udvalgte e-commerce kunder:
TDC Erhverv
Bestseller
Lemvigh Müller
Tøjeksperten
Kaufmann
Imerco
Kamstrup
Noa Noa

Læs mere her

tags: 2009, 2010, 2008, TDC, virksomhed, 2007, 2006, teknologi, Lemvig, Imerco, strategi, Skandinavien, Bestseller, Fakta, Kaufmann,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar