Sitecore XP 8 er den mest banebrydende version til dato. Ud over et helt nyt og lækkert brugerinterface, er det nu også blevet meget lettere for marketingfolk at arbejde med produktet og fokusere på det der er vigtigst: at skabe unikke, digitale kundeoplevelser, der konverterer! Sitecore®, der er markedsledende inden for Customer Experience Management, annoncerede i dag at Sitecore® Experience Platform 8 bliver tilgængeligt d. 19. december. Denne nye version gør det muligt for marketingfolk at skabe unikke og optimerede digitale kundeoplevelser på tværs af alle kanaler.
Med Sitecore Experience Platform 8 kan marketingfolk nu skabe og arbejde med Experience Profiles for hver eneste besøgende, ved at indsamle og mappe data på tværs af alle kanaler, det være sig såvel online som offline. Man kan herved opbygge komplette profiler af alle individuelle personer, der interagerer med brandet, og dermed forme hver oplevelse med disse personer på tværs af alle kanaler.
I dag er data spredt ud over flere forskellige systemer, hvilket forhindrer marketingfolk i at levere optimale kundeoplevelser. Der bruges alt for lang tid på at samle og ikke mindst forstå disse data, hvilket hindrer bestræbelserne på at levere den optimale oplevelse for den enkelte kunde. Resultatet er en inkonsistent og fragmenteret kundeoplevelse.
"Virksomheder og organisationer ved efterhånden, at deres digitale tilstedeværelse på web, mobil og social gør en klar forskel mellem det at være tilstede og det at være fraværende i den oplevelse som kunden oplever, når kunden interagerer med brandet. Tallene er klare: virksomheder, der leverer en god digital oplevelse udkonkurrerer aktiemarkedet med en faktor tre, mens de der sakker bagud har mistet 34% af markedsværdien de seneste fem år"¹ udtaler Forrester. "Mange virksomheder har ikke været i stand til at forene deres digitale løsninger og få maksimal værdi ud af at skabe gode digitale oplevelser for deres kunder på tværs af kanaler."²
"Målet med Sitecore XP 8 var at give marketingfolk tid og mulighed for at være marketingfolk igen," siger Michael Seifert, CEO, Sitecore. "Sitecore gør det nemt for alle marketingfolk at skabe unikke kundeoplevelser - ved nu at kunne kende hver enkelte kunde, og forme hver enkelt kundeoplevelse."
Sitecore XP 8 forkorter den tid det tager at få indblik, træffe en beslutning og handle derefter. Data Analytics er indbygget i produktet, hvilket giver marketingfolk konstant feedback på effektiviteten af indhold og performance, og kommer med anbefalinger til ændringer og tiltag. Automatisk testning og kontinuerlig optimering af indhold, sikrer at alt konstant forfines og forbedres.
The Experience Profile kan omgående bruges til at segmentere målgrupper ved hjælp af alle slags demografiske og adfærdsmæssige oplysninger indsamlet af Sitecore til at personalisere individuelt indhold i realtid.
"Vores kunder er spændte på Sitecore 8" sagde Yoon-Sung Lee, vicedirektør, Avanade, Application Development. "Virksomheder leder efter en simplificeret måde, hvorpå de kan levere personaliserede brandoplevelser uden at blive overvældet af at skulle håndtere et fragmenteret spektrum af teknologier. Næste generation af Sitecore Experience Platformen indeholder nye spændende features for marketingfolk, bl.a. Launch Pad og Experience Profile, der gør det muligt for virksomheder at engagere sig mere effektivt med kunder. Avanade er Sitecore's første og eneste globale 'platinum partner'."
Sitecore XP 8 blev i første omgang gjort tilgængeligt som et teknisk preview på Sitecore Symposium i Las Vegas d. 9. september i år. Siden da har over 300 Sitecore kunder og partnere taget del i det tekniske preview. Feedback på den nye brugerflade og de simplificerede marketing automation muligheder har været strålende.
Vigtigste nyheder i Sitecore XP 8
Helt nyt interface: Sitecore XP 8 har en helt ny brugergrænseflade, der giver en stilren, konsistent brugeroplevelse for enhver Sitecore-bruger. Dette gør det nemt og hurtigt at lære at bruge Sitecore, og betyder lavere oplærings- og supportudgifter. Fordi alle features virker på samme måde, kan marketingfolk nemt mestre alle aspekter af Digital Experience Marketing i Sitecore.
Holistisk billede af kunden: Sitecore Experience Profile giver et 'single view' af hver enkelt kunde, som kan bruges til at personalisere, segmentere og analysere i realtid. Sitecore indsamler og forbinder data for hele kundeoplevelsen, hvor som helst, hvilket er tilgængeligt med det samme, så marketingfolk kan levere relevante og personaliserede kundeoplevelser til deres kunder.
Omfattende analytics & insights: Sitecore XP 8 forkorter den tid det tager at få indblik, træffe en beslutning og handle på den. Sitecore bruger Engagement Value til at måle, hvad der virker og hvad der ikke gør, og kommer med forslag til nye tiltag med alle Sitecore Experience Marketing værktøjerne. Sitecore's Experience Analytics hjælper marketingfolk med at forstå, hvad der performer og med hvem. Sitecore udnytter og analyserer også data fra ikke-Sitecore hjemmesider, CRM, ERP, og POS systemer.
Test & Optimér konstant: Med Sitecore XP 8 kan alt optimeres. Alle indholdsændringer kan nu automatisk A/B testes af alle indholdsredaktører, og personaliseret indhold kan testes i forhold til standardindhold. For avancerede optimeringseksperter har Sitecore XP 8 alle de værktøjer de skal bruge til at opsætte mere sofistikerede og avancerede testscenarier, f.eks. multi-variate tests, som er bygget ind i platformen. Hermed kan alle komponenter og kanaler konstant fintunes for forbedret ydeevne.
Dynamisk segmentering & Automation: Sitecore gør det muligt at lave målgrupper baseret på alle slags informationer i Experience Profile f.eks. demografisk data og adfærd der gør det muligt for marketingfolk at lave realtids personalisering af indhold, e-mailkommunikation og automatiske nurture-kampagner. Segmenter kan bruges direkte med Sitecore's Automation og E-mail Marketing muligheder.
Skab gode kundeoplevelser på tværs af kanaler: Som noget helt nyt kan Sitecore-kunder nu bruge Sitecore som et centralt knudepunkt til at håndtere alle deres websites, selv sites der ikke kører på Sitecore. Sitecore-kunder kan nu levere personaliserede og relevante oplevelser på ikke-Sitecore sites, følge kundeinteraktioner og dermed skabe sammenhængende kundeoplevelser på tværs af alle kanaler.
Tilgængelighed
Sitecore XP 8 er tilgængeligt fra d. 19/12 for nye og eksisterende Sitecore XP-kunder. For mere information om Sitecore XP 8, besøg: http://www.sitecore.net/da-dk/Platform/sitecore-8.aspx. Kontakt en Sitecore Account Manager for flere detaljer.
Om Sitecore
Sitecore er den førende software-udbyder inden for Customer Experience Management (CXM). Virksomheden leverer relevante og personaliserede kundeoplevelser, der skaber engagement, loyalitet og forretningsmæssig værdi. Med Sitecore Experience Platform kan marketingfolk skabe oplevelser til alle kunder, der interagerer med brandet på tværs af alle kommunikationskanaler. Mere end 4000 verdensomspændende brands herunder LEGO, L'Oreal, easyJet, Heineken, Microsoft og Nestlé anvender Sitecore til at levere de bedste kundeoplevelser og skabe kunder for livet.
Læs mere her
tags: direktør, Microsoft, december, Las Vegas, virksomhed, aktiemarked, teknologi, Management, kommunikation, organisation, Ford, værktøj,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar