onsdag den 12. november 2014

Mogens Daarbak udruller FocalScope

"FocalScope er et super smart email kundeservice-system og vi er rigtig glade for løsningen. " udtaler kundeservicechef, Heidi Hansen hos Mogens Daarbak Danske Mogens Daarbak A/S er leverandør af over 16.000 forskellige varer, fra møbler til frugtordning.
Med flere fysiske butikker i Danmark, og med deres onlineshop daarbak.dk har Daarbak A/S nu valgt at optimere deres kundeservice ved at få implementeret FocalScope til email support.

Efter dialog med FocalScope samt fremvisning af det brugevenlige system, blev det klart for Mogens Daarbak A/S, at FocalScope passede perfekt ind i deres planer om at øge effektiviteten og overblikket i deres kundeservice.

"FocalScope er et super smart system og vi er rigtig glade for løsningen. " udtaler kundeservicechef, Heidi Hansen hos Daarbak og fortsætter: "FocalScope system har allerede givet os synlig effektivisering i kundeservice og det har virkelig gjort vores arbejdsgange nemmere."

Heidi Hansen var helt overbevist om FocalScope systemets logik og fordele, efter at have set en præsentation samt afprøvning af demo system online. Systemet er nu en integreret del af Mogens Daarbak A/S's kundeservice og af salgssupport.

FocalScope giver kundeservicemedarbejderne hos Mogens Daarbak A/S mulighed for at få et bedre overblik over fordeling af email-opgaver. Samtidig giver det kundeservicechef, Heidi Hansen og det øvrige leder team mulighed for at trække statistikker omkring produktivitet og volumen af henvendelser.
Med indbygget Live Dashboard i FocalScope kan kundeservicemedarbejderne følge fremdriften direkte på skærmen: aktuelle data i forhold til KPI målsætninger. Dette omfatter blandt andet: antal afventende emails, ventetider for kunderne samt overholdelse af service level.

En af de mange gode grunde til, at Mogens Daarbak A/S valgte FocalScope var, at FocalScope er et fleksibelt værktøj, som kan arbejde sammen med samtlige eksisterende IT-systemer, som Microsoft Exchange og Outlook.

Læs mere her

tags: Danmark, Microsoft, produktivitet, Outlook, værktøj, frugt,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar