Miinto.dk har overtaget Nørreport station i København og omdannet det travle Københavnske trafikknudepunkt til en enorm virtuel modebutik. De rejsende inviteres indenfor til en yderst innovativ oplevelse, hvor mode, design, shopping og den nyeste teknologi kombineres. Allerede få dage efter butikken så dagens lys talte tallene sit tydelig sprog. Responsen og salgstallene er overvældende! Omtrent en halv million mennesker passerer igennem Nørreport station hver uge året rundt. Netop i disse uger og dage mødes alle passagerer af en ny oplevelse. Miinto.dk, som er blandt Skandinaviens største online modeforretninger, har forvandlet alle stationens flader til store modegallerier med mode fra de mest populære mærker med mulighed for at handle direkte fra mobilen via strategisk placerede QR-koder.
"Vi bruger meget vores kunders tilbagemeldinger til at forbedre måden hvorpå vi møder og taler til vores kunder, og det er tydeligt at kunderne I stigende grad forventer at vi skal møde dem, hvor de er. Derfor har vi valgt at skabe et inspirerende omni channel univers, som teknologisk tillader vores kunder at handle nemt og på farten", udtaler Adm. Direktør I miinto.dk, Konrad Kierklo.
Det er første gang Danmark præsenteres for en digital modebutik på en fysisk platform I den størrelsesorden, og det synes at have skabt effekt. Den direkte trafik til miinto.dk er allerede efter få dage efter butikkens lancering på Nørreport vækstet med 110% i forhold til samme periode sidste år. Desuden er omsætningen vækstet markant:
"Vi er glade for at kunderne tager godt imod det. Det er jo relativt nyt for os som primært er digital funderet, men det slår fast for os at omnichannel-tankegangen sammenholdt med above the line kommunikation er og bliver vigtigere og vigtigere. Vi har derfor også noget godt i ærmet i 2015", siger Konrad Kierklo med et smil på læben.
Den digitale modebutik på Nørreport kan besøges indtil søndag d. 16. november 2014.
Om miinto
Miinto sælger tøj, sko og tilbehør på modeplatformen miinto.dk og er udover Danmark aktive i Sverige, Norge, Holland og Spanien. Derudover har Miinto et stærkt, kommercielt set-up, hvor man samarbejder med de mange fysiske modebutikker. Dette forretningskoncept har vist sig at være meget bæredygtigt og har resulteret i mere end 100% vækst i både 2012 og 2013 i andele af solgt tøj samt en stærk ekspansion til fem markeder på fem år. Miinto platformen ser ud til at fortsætte de flotte tal og overholder de fastsatte budgetter for 2014, og den har i dag alene i Skandinavien over tre millioner besøgende om måneden.
miinto.dk a collective of fashion stores.
På miinto.dk er det muligt at handle direkte i Danmarks bedste fysiske modebutikker. Miinto.dk kombinerer således de fysiske modebutikkers ekspertise, service og tryghed med den fleksibilitet og tilgængelighed, der kendetegner onlinehandel. Udvalget af herretøj, dametøj, børnetøj, sportstøj og accessories på miinto.dk er et af Skandinaviens største med mere end 80.000 produkter.
Læs mere her
tags: Danmark, Sverige, Norge, København, Holland, bilen, 2013, Spanien, 2012, omsætning, fleksibilitet, teknologi, kommunikation, strategi, sprog, Skandinavien, 2014, Konrad, Kierklo,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar