Kunderne hos et af Danmarks største digitale bureauer opnår en konkurrencemæssig fordel, ved at vælge en dansk email marketing- og dialogplatform.
Som en naturlig konsekvens af DIS/PLAYs satsning inden for området CRM og dialog, har DIS/PLAY og MailPlatform indgået en partnerskabsaftale.DIS/PLAY var blandt andet på udkik efter teknologipartnere på området for Marketing Automation og intelligent udsendelse af nyhedsbreve, og DIS/PLAY har vurderet, at MailPlatform tilbyder en række produkter, som understøtter det stigende krav fra deres kunder til funktionalitet, datasikkerhed og pris.
"Traditionelt vælger kunderne i segmentet, hvor DIS/PLAY opererer, dialogplatforme der koster en mindre formue", fortæller grundlægger af MailPlatform, Kim Østergaard. Løsningerne er domineret af store amerikanske virksomheder, der udover en prissætning på 5-20 gange prisen for MailPlatform, også tvinger danske virksomheder til at opbevare deres data i USA.
Derfor er et samarbejde mellem de to danske virksomheder meget naturligt. DIS/PLAY med sine 80 konsulenter, der servicerer over 200 af de største danske kunder, som stiller stadigt stigende krav til funktionalitet, datasikkerhed og pris. MailPlatform på den anden side, der leverer en standard dialogplatform, som har indbygget alle de funktioner - de største kunder efterspørger.
Samtidig er datasikkerheden i top og dataene holdes indenfor EU. MailPlatform hostes i Luxemborg hos danske Solido Networks, der opererer et TIER-4 datacenter, hvilket er det højeste sikkerhedsniveau indenfor datacentre. Det høje sikkerhedsniveau er bl.a. medvirkende til, at MailPlatform på kundelisten har institutioner som CBS og EUC samt flere kommuner og børsnoterede virksomheder.
Et fornuftigt valg for kunderne hos DIS/PLAY
Hos MailPlatform er der naturligvis stor glæde over samarbejdet, også hos Jesper Munkholm der er partneransvarlig i virksomheden.
"Det er naturligvis en stor kompliment for vores produkt og forretning, at indgå et samarbejde med en så professionel partner som DIS/PLAY, der er en af Danmarks største aktører på online konsulentmarkedet. Samtidigt er det utroligt spændende, at være med til at understøtte DIS/PLAY's markedsposition på dialogmarkedet, med en platform, der gør at de også opnår konkurrencemæssige fordele som leverandør overfor kunderne". Udtaler Jesper Munkholm, der er partner hos MailPlatform og ansvarlige for strategiske samarbejdsrelationer.
Sammen har de to virksomheder allerede flere kunder.
Læs mere her
tags: USA, Danmark, EU, virksomhed, teknologi, strategi, konkurrence, datacenter,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar