fredag den 3. maj 2013

TWOFORONE GO ?s forretningsmodel er en god deal - både for app?ens brugere og de 250+ samarbejdspartnere, der står bag de mere end 500 tilbud i København

I modsætning til andre rabatkoncepter og deals-sider så kræver TWOFORONE GO ingen kommission fra de restauranter, caféer, wellness-steder m.m., der er med i 2 for 1 tilbuddene på app en.

TWOFORONE GO har valgt at gå til markedet med en forretningsmodel, der afviger fra den gængse. Det er nemlig helt gratis at være med i firmaets 2 for 1 koncept. Virksomheden kræver ingen kommission eller skjulte gebyrer af annoncørerne. I stedet henter firmaet sin indtægt ved at sælge tilbudspakker til sine kunder, som kan bruges direkte fra en iPhone eller Android Smartphone.

De fleste rabatkoncepter og deals-sider tager kommission fra de deltagende restauranter, caféer osv. - vel at mærke af tilbudsprisen, der i forvejen er mindst 50% lavere end normalprisen. Det betyder, at den økonomiske gevinst for annoncørerne bliver ret begrænset.

Vi mener, at vores model er bedre for vores annoncører, da de ikke betaler for at være med, men får kunder i butikken. Kunder der måske ellers aldrig havde fundet frem til annoncøren, og som i mange tilfælde bruger lidt ekstra på f.eks. en god flaske vin. Desuden er det god markedsføring, da app en er lige ved hånden, når kunderne søger inspiration til næste oplevelse eller måltid , siger Janne Rounborg, Marketing Manager hos TWOFORONE GO.

Og det ser ud til at annoncørerne er enige. For på kort tid har virksomheden fået mere end 250 samarbejdspartnere, der tilsammen tilbyder mere end 500 tilbud på restauranter, caféer, wellness og oplevelser i København. Alle har skrevet under på, at de deltager i et helt år ad gangen. Det er nemlig en del af TWOFORONE GO s strategi, at tilbuddene skal være gældende længe, så kunderne i ro og mag kan benytte dem, og så annoncørerne får kunderne spredt ud over en længere periode fremfor en kortvarig periode med spidsbelastning. Og så skal tilbuddene være gode. For det skaber glade kunder. Og det igen skaber gode og langvarige relationer til annoncørerne.


Læs mere her

tags: markedsføring, København, restaurant, økonomi, Android, virksomhed, iPhone, strategi,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar