torsdag den 1. november 2012

Groupon præsenterer ny partner portal

Lokale virksomheder kan nu bruge en online platform til at kontrollere, hvordan deres Groupon performer i realtid.

Groupon (NASDAQ: GRPN) meddeler i dag, at Danmark nu har fået en ny Partner Portal. Portalen giver lokale virksomheder adgang til analyser, der hjælper dem med at spore udfaldet af samarbejdet med Groupon i realtid, sammen med en komplet oversigt over ydeevne på tværs af viste deals, kundernes køb og feedback samt indløsning.

Groupons nye Partner Portal betyder, at vi konstant kan se, hvordan det går med vores deals, fortæller Nanna Lisberg og Camilla Dannebrog fra Chill Organic, en frisørsalon i København. Det er et utroligt brugervenligt system, hvor vi kan følge med i de nye kunders reaktioner, altid har en grafisk oversigt over indløste værdibeviser og nemt kan downloade kodelister. Det er virkelig smart, fordi det gør hele markedsføringen så gennemsigtig og overskuelig, forklarer pigerne tilfreds.

I takt med, at vi er ved at blive den centrale online platform for lokal handel, tager Groupon initiativ til virkelig at tilgodese partnerne, siger administrerende direktør for Groupon Danmark, Casper Urhammer. Vores danske partnere fortæller os konstant, at de gerne vil have adgang til flere informationer om deres Groupon-features. Det er positivt, at vi nu endelig kan vise dem, hvordan deres deals klarer sig.

En ting, der især er værd at fremhæve ved portalen, er kundefeedback. Groupon er begyndt at undersøge kundernes oplevelse øjeblikkeligt efter indløsning, og på Partner Portalen bliver citater og generelle anbefalinger fra kunderne, som netop har indløst en Groupon, direkte opdateret, hvilket hjælper partnerne med at se, hvad kunderne synes om deres service eller produkt, samt med at tænke på potentialet for mersalg og tilbagevendende kunder.

Om Groupon
Groupon blev lanceret i november 2008 i Chicago og viser daglige tilbud på de bedste ting at lave, spise, se og købe i 48 lande verden over. I samarbejde med udvalgte forretningspartnere arbejder Groupon på at skabe win-win-tilbud til virksomheder og kunder, i form af flere end 1000 daglige deals på global basis. Gå til http://www.groupon.dk for at abonnere på de bedste deals i din by. Gå til http://www.grouponworks.dk for at se, hvordan du kan markedsføre din virksomhed via Groupon.

Læs mere her

tags: markedsføring, Danmark, 2008, København, direktør, downloade, portal, virksomhed, frisør,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar