Den 2. juni 2009 blev shoppingportalen www.Pribot.dk lanceret. Ideen var at skabe en shoppingportal, som både forhandlere og brugere kunne bakke op om. Målet var, at der skulle være 100 forhandlere på portalen inden et år, men målet blev nået efter kun fem måneder.
Nu er der næsten gået et år, og den gode udvikling fortsætter. Der er nu tæt på 200 forhandlere på portalen, der hver måned besøges af omkring 125.000 brugere, der lader sig inspirere af de mange forskellige varer.
Faktisk er udviklingen gået hurtigere end forventet, både når det gælder forhandlere og besøgende, og det har selvfølgelig også givet sig til udtryk på indtjeningen som allerede nu ligger over det budgetterede.
Derfor har Pribot.dk nu valgt at sænke prisen for alle forhandlere med 100 %, så det pr. 1. juni er fuldstændig gratis for forhandlerne at få alle deres produkter på shoppingportalen. Ingen bindinger, ingen gebyr, ingen klikpriser!
Direktør Lau Dybbro uddyber, Vores plan har hele tiden været at skaffe den billigst mulige markedsføring til forhandlerne, og mens de andre portaler hæver priserne, så har vi valgt at gøre det gratis .
Læs mere her
tags: markedsføring, 2009, portal, kaffe,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar