lørdag den 25. maj 2013

Danmarks førende online modebutik løber med to e-handelspriser

Miinto.dk er endnu en gang blevet tilgodeset af e-handelsprisens jury. For anden gang i virksomhedens korte levetid, kan kaminhylden prydes med e-handelsprisstatuetter. Denne gang i kategorierne Bedste Marketingkampagne og Bedste Værktøj til E-handel .

Det bliver aldrig old news at modtage en e-handelspris! . Sådan siger Adm. Dir. i miinto.dk, Konrad Kierklo, der i går aftes kunne føje endnu et par trofæer til samlingen.

I år fik modetøjsportalen anerkendelse i to kategorier, som begge betyder meget for hele teamet. Prisen for Bedste Marketingkampagne er givet for ImiintoYou -kampagnen, som blev lanceret i samarbejde med TV-værtinden, Ibi Støving, i 2012.

Bedste marketingkampagne er vi glade for, da vi var oppe imod nogle stærke konkurrenter, men vi er også stærke her, så vi havde håbet på at vinde , smiler Kierklo.

Prisen for Bedste Værktøj Til E-handel er givet for miinto s innovative services og værktøjer, som de tilknyttede e-handlere bruger. Denne pris er også særlig, da den er målrettet en af miinto s to kerneforretninger servicen til de fysiske modebutikker.

Bedste Værktøj Til E-handel er hele teamet også meget begejstret for, da den i høj grad giver os et skulderklap vores evne til at være innovative og rent faktisk tænke og bygge en platform, der kan sælge produkter online , slutter Kierklo.

Miinto har bestemt ikke tænkt sig at hvile på laurbærerne. Konrad Kierklo forsikrer, at der både på marketingfronten og innovationsdelen er nye projekter i gang, som forhåbentlig vil holde modetøjssiden i juryens synsfelt til næste års e-handelspris.


Læs mere her

tags: portal, 2012, virksomhed, e-handel, innovation, Konrad, Kierklo, værktøj,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar