I en balanceret blanding af fysiske og digitale rammer, tilbyder Speakers Club private og offentlige virksomheder en outsourcet løsning til løbende at udvikle, motivere og pleje deres medarbejdere, kunder og partnere.
Det har virksomheden så stor succes med, at det har ført til en nominering i E-handelsprisens kategori, "Sociale Medier".
Speakers Club, der arrangerer store åbne foredragsseminarer med markante danske og udenlandske foredragsholdere, oplevede i 2009 en vækst i omsætningen på hele 124 % - og en deltagerfremgang på over 100 %.
"Vi har helt klar fundet en niche, der har vist sig at ramme virksomhedernes aktuelle behov rigtig godt. Mange virksomheder tøver med de store investeringer til intern uddannelse, foredrag o.ling. Vi giver dem mulighed for at outsource denne funktion, og i stedet for at forstyre alle medarbejdere, kan den enkelte medarbejdere suverænt selv styre, hvilke af vores åbne arrangementer de mener, at kunne få glæde af", fortæller direktør i Speakers Club, Thomas Rex Frederiksen.
Hidtil har Speakers Club udelukkende huseret med målgrupper i Storkøbenhavn, men senere i år etablerer virksomheden sig med store fuldt program i Jylland.
Læs mere her
tags: 2009, direktør, uddannelse, Jylland, omsætning, virksomhed, nominering, E-handelspris,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar