Der er mange måder at få forbrugernes opmærksomhed på, men intet slår mund til mund metoden.
Travelfreak.dk, som driver rejse-webshoppen www.freakshop.dk, mærker stigende efterspørgsel og får løbende henvendelser fra kunder, som anbefaler Travelfreak.dk til venner og arbejdskolleger.
Hos Travelfreak.dk arbejder man med mange facetter indenfor markedsføringens mangfoldige univers, men ingen af de på markedet eksisterende markedsføringsværktøjer slår værdien af en tilfreds kundes lovprisning af virksomheden. Denne overbevisning bekræfter Travelfreak.dk s ejer og stifter Jan Christensens opfattelse af, hvordan kunder altid har skullet og forsat skal behandles:
Hos Travelfreak.dk ser vi på enhver ny kunde (stor som lille,) som en nyforelsket ser på sin udkårne, vi vil gøre alt hvad der står i vores magt og som ligger indenfor vores forretningssfære for at gøre dem glade og tilfredse . Vi er sikre på at det er den eneste vej frem, hvis man vil overleve og vokse på sigt.
Travelfreak.dk vil vokse sammen med sine udkårne: kunderne.
Læs mere her
tags: markedsføring, virksomhed, værktøj,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar