søndag den 29. juli 2012

Sådan spicer du rejsetilbehøret op

Sommer betyder charter, campingvogn, cykelferie, sol og is, men der er også nogle ganske alvorlige problemer forbundet med at rejse:

Hvordan får jeg ladt min telefon op på farten
Hvad vejer min kuffert når jeg skal flyve
Hvordan finder jeg min kuffert i lufthavnen, den ligner alle andre

For at sommerferien ikke skal gå helt i vasken, har CoolStuff.dk samlet det absolut vigtigste til rejsen. Glem valuta, kort og Turen går til, her er de ting du har brug for:

Bilinverter 12V/220V
Få nemt en almindelig stikkontakt i bilen, når du er på farten. Sættes nemt i cigarettænderen!
Pris: kr. 279

UltraSil rygsæk
En lille og let rygsæk der kan pakkes sammen, så den kan være i en lomme!
Pris: kr. 199

Suitcase Stickers
Sjove klsitermærker, som får din taske til at skille sig ud. Fås både i narko eller pengeudgave. Bliv bagebåndets samtaleemne.
Pris: kr. 89

Vi har samlet endnu flere sjove, burgbare og bare underlige ting her: http://www.coolstuff.dk/tag/rejsetilbehor. Hvis du og dit medie kunne tænke dig at teste og anmelde vores produkter, så kontakt nedenstående kontaktperson.

Læs mere her

tags: bilen, campingvogn, penge, sommerferie,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar